onsdag 4 januari 2012

mystisk träningsvärk

Undrar just vad jag pysslade med i natt. Kände precis att jag har jordens träningsvärk i mina skinkor... Helt oförklarligt alltså. Och sambon är det ingen idé att fråga, eftersom han vid 4-5-tiden någon gång, gick ut till vardagsrummet och satte sig och sov i soffan. Inte för att han stördes av mina snarkningar, men för att hans fruktansvärda hosta vägrar ge med sig, och det då är lättare att sova i en sittande ställning.

Idag blir det förmodligen ännu en slappardag. Vill så gärna prova på spelen till kinect som vi köpte i mellandagarna, men jag vågar inte riktigt än, eftersom jag fortfarande har en förkylning i kroppen med halsont, och det är ett par träningsspel, så känns det som att det är bäst att låta det vara i några dagar till. Får ta och fortsätta med mina små virkningsprojekt i stället... och fundera på hur jag kan ha fått så ont i min bakdel...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar